Lerhagar
5 posters
Alternativa forumet för Tinkerhästar och Irish Cob :: Tinker Irish Cob :: Stall, hagar, anläggningar och foder
Sida 1 av 1
Lerhagar
Tycker att det är så himla tråkigt med dessa lerhagar. Vatten och lera så långt ögat kan nå. Tog dessa bilder i dag när det var uppehåll.
Sv: Lerhagar
ser LOVELIIII ut..
sussie- Antal inlägg : 84
Registration date : 07-09-03
man blir smått desperat när hagarna ser ut så här
Tavk och lov så är det "bara så här" runt grindhålet,badkaret och foderhcken,men det är nog så stor yta eftersom kärringarna håller sig därikring hela dagarna.
Tavk och lov så är det "bara så här" runt grindhålet,badkaret och foderhcken,men det är nog så stor yta eftersom kärringarna håller sig därikring hela dagarna.
Mirre- Antal inlägg : 140
Registration date : 07-09-04
geggit värre
Bianca- Antal inlägg : 95
Registration date : 07-09-20
Tack och lov ser det ju bara ut så här på en yta av ca 60x30 m,de har ju ytterligare 3 hektar att vistas på om de önskar,men de står sin mesta tid i skiten och nu är jag snart desperat å vet inte riktigt vart jag ska göra av foderhäcken osv.
Funderar helt enkelt ¨på å ge f-n i fri tillgång på foder och gå upp i skogen med portioner istället.
Jag har ju andra hagar men det innebär ju att då trampar de sönder sommarhagarna också..
Funderar helt enkelt ¨på å ge f-n i fri tillgång på foder och gå upp i skogen med portioner istället.
Jag har ju andra hagar men det innebär ju att då trampar de sönder sommarhagarna också..
Mirre- Antal inlägg : 140
Registration date : 07-09-04
Alternativa forumet för Tinkerhästar och Irish Cob :: Tinker Irish Cob :: Stall, hagar, anläggningar och foder
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet